Nasze wymagania
- Przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów, zaszeregowań, przeniesień, i innych spraw związanych ze stosunkiem pracy.
- Kompleksowe prowadzenie akt osobowych.
- Współpracowanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie sporządzania wniosków o świadczenie rehabilitacyjne, renty i emerytury.
- Przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości do sekcji płac oraz udział w procesie naliczania wynagrodzeń.
- Archiwizowanie dokumentacji pracowniczej.
- Kontrola wykorzystania urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich oraz innych nieobecności.
- Obsługa programu PŁATNIK, PUE ZUS, Portal NFZ, Portal HR.
- Obsługa modułów InfoMedica KADRY, WYKAZY, GRAFIK, PŁACE.
- Kontrola terminów obowiązywania szkoleń okresowych bhp oraz orzeczeń lekarskich z poradni medycyny pracy.
- Obsługa administracyjna praktyk oraz staży lekarskich.
- Wystawianie stosownych zaświadczeń dla pracowników, zleceniobiorców.
Twój zakres obowiązków
- Bardzo dobra znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz przepisów podatkowych;
- Wykształcenie wyższe – mile widziane;
- Praktyczna znajomości MS Office (w tym bardzo dobra znajomość Excel);
- Systematyczność, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań i obowiązków;
- Doskonała organizacja czasu pracy i terminowość w wywiązywaniu się z powierzonych zadań;
- Mile widziane doświadczenie w jednostce medycznej.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę B2B – podchodzimy elastycznie do formy oraz warunków zatrudnienia;
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do stanowiska oraz Twojego doświadczenia;
- Wsparcie Twojego rozwoju zawodowego;
- Ciekawą pracę w sektorze ochrony zdrowia.