Twój zakres obowiązków
- Rozliczanie w systemie AMMS pacjentów korzystających ze świadczeń;
- Analiza, weryfikacja i optymalizacja danych i rozliczeń w systemie AMMS;
- Raportowanie danych statystycznych dotyczących szpitala;
- Przygotowanie dokumentacji medycznej do archiwizowania;
- Kompletowanie sądowej dokumentacji medycznej;
- Badanie dokumentów i danych pod kątem brakujących informacji;
- Wsparcie pozostałych członków zespołu w codziennej pracy.
Nasze wymagania
- Preferowane wykształcenie wyższe;
- Preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Znajomość programu AMMS (opcjonalnie) oraz EXCEL (obligatoryjnie);
- Rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań i obowiązków;
- Kreatywność i zdolność adaptacji do zmieniających się warunków;
- Samodzielność i dobra organizacja pracy.
Oferujemy
- Zdobycie nowych doświadczeń;
- Sprawczość w zakresie działalności jednostki;
- Stały rozwój kompetencji i umiejętności zawodowych;
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i umiejętności;
- Pracę pełną wyzwań w sektorze służby zdrowia w międzynarodowym środowisku;
- Elastyczne podejście do formy i warunków zatrudnienia (do uzgodnienia).